Bouwteam

Stuurgroep

Sven Geldof, Brecht Tyberghien, Thomas Dierynck, Baldewijn Dubaere, Marieke Pottie en de groepsleiding en secretaris van scouts Menen.

Architecte

Bieke Berten

Veiligheidscoördinatie, stabiliteit en EPB

Jelle Carpentier

Tom Broucke (design & support)
Sven Geldof (content)

Leidingsploeg

De leiding van Scouts Menen bouwt uiteraard mee aan de nieuwe lokalen. Onder andere door van de jaarlijkse scoutsfuif keer op keer een onweerstaanbaar feest te maken. Dat maakt Jiggy Jiggy een vaste bron aan inkomsten.

Groepsleiding en leiding Scouts Menen

De Stam

De Stam is een groep recente oud-leiding van Scouts Menen. Enkele keren per jaar organiseert De Stam een activiteit. De meeste activiteiten zijn enkel voor Stam-leden. De bekendste uitzondering is ongetwijfeld De Gouden Kazakke, een wandeltocht die begint bij valavond en eindigt wanneer de laatsten hun weg terug gevonden hebben. De Gouden Kazakke wordt meestal in het najaar georganiseerd. Iedereen die wil kan deelnemen.

Oud-scouts

De Oud-scouts zijn de iets meer ervaren oud-leiding en oud-scouts. Het is een enthousiaste bende die ondermeer een zomerkamp en een nieuwjaarsreceptie organiseert voor iedereen die in Scouts Menen heeft gezeten.