Scoutslogo geschilderd op gevel

Er zijn weer mooie resultaten geboekt afgelopen weekend. Sofie Dewilde, Bieke Berten en Charlotte Lambrecht hebben het logo van scouts Menen op de gevel van de nieuwe lokalen geschilderd. Ze leverden prachtig werk. De details die ze erin verwerkten getuigen van talent en véél geduld. Alle respect!

Daarnaast ging er zondagochtend een equipe aan de slag om het laatste stukje nutsleidingen te graven tot aan de straat. Bedankt Joachim Debeuf, Kim Guilliams, Louis Cools, Maxence Vanstaen, Sven Geldof, Thijs Gellynck. Brecht Tyberghien verraste hen met koffie.

Dat was helaas niet de enige verrassing van de ochtend. Tijdens het graven stootten ze op een Obus. De politie kwam ter plaatse en tegen zondagmiddag had DOVO het gevaarte al opgehaald. Het was de zoveelste obus die tijdens de werken opgegraven werd. De ontmijningsdienst kent ondertussen de weg naar ons scoutsterrein.