Update: ruwbouw lokalen op twee weken gebouwd!

Over enkele maanden verrijzen onze nieuwe lokalen op het scoutsterrein. De voorbereidingen zijn volop bezig onder leiding van onze architecte Bieke Berten. Enkele nieuwtjes:

Onze bouw is in goede handen!

Het team van onze aannemer Beeuwsaert Construct bestaat uit projectleider Michael Lemaire, werfleider Pieter Dezutter en onze contactpersoon sinds het prille begin Johan Vanpeteghem. Pieter Dezutter kennen we van chiro Menen en van op tal van scoutsevenementen zoals Jiggy Jiggy, Gouden Kazakke, touwtrektornooien, … Johan Vanpeteghem kennen we zo niet nog beter als oud-scouts en als papa van Camille die tot voor kort leidster was. Kortweg een team waarop we kunnen bouwen 😉

Eerste steenlegging kort na de paasvakantie

Eind maart, begin april wordt de werfweg aangelegd. Vervolgens worden de werken even stilgelegd voor Jiggy Jiggy Open Air op vrijdag 12 april en zaterdag 13 april. Zo kan ons festival de week voordien en de week nadien in alle veiligheid opgebouwd en afgebroken worden. De eerste steenlegging van de lokalen is voorzien voor net na de paasvakantie. Twee weken nadien zou de ruwbouw klaar moeten zijn.